Adını adımını bilmediğiniz bir bot veya komut dosyası öğrenine de internet fırsatlarını gözünüzü dört açmalısınız. Tarayıcımda bir bot / komut dosyası nasıl kaldırırım?
Travian: Legends her zaman konvansiyonel ve değiştirilmemiş bir tarayıcıyla oynanmalıdır:
Chrome
Edge
Firefox
Internet Explorer
Opera
Safari
Tarayıcıdan bir bot ve skriptin kolayca kontrol edip tamamen kaldırabileceğiniz bölümler:
Ayrıca bir botun veya betiğin kazara katkı olarak tarayıcınıza yüklendiği olasılığı da vardır. Bunu açtığınızda güvenli bir şekilde inceleyip kaldırabileceğiniz alanı bulunan her tarayıcıda şöyle devam eder:
Microsoft Edge'de yeterli bir şekilde kontrol ve kaldırma işlemi: Uzantıları eklemek, açmak veya kaldırmak (harici bağlantı)
Firefox: Add-ons'leri devre dışı bırakma veya kaldırma (ekternal link)
Firefox: Eklentileri değiştirmek veya kaldırmak (harici bağlantı)
Internet Explorer 10'daki eklentileri yetkili bir şekilde yönetme (harici bağlantı)
Safari: Mac bilgisayarında Safari uzantıları kullan (harici bağlantı)
Travian'la etkileşime geçebilecek hemen her eklenti mutlaka kaldırılmalıdır. Bu nedne kaynak url edilen eklentileri, komut dosyalarını ya da her türlü programı bizzat kendiniz siliniz.
Komuta dosyası yöneticisi de, etkileri çok geniş olabileceği düşünülmesi gereken bir sayfadır. Alternatif olarak komut dosyası yöneticisinin tamamen kaldırılması üzerinde düşünebilirsiniz. Alternatif olarak tamamen script yöneticisini kaldırmayı düşün.
Ayrıca Bilgisayarınızda, kullandığınız her zaman ekranınızı yenileyen bir komut dosyasının açık kenar çubuğunuzu da devre dışı bırakmalısınız. Eğer kurunuzu temiz olduğundan emin olmak istiyorsanız, lütfen oyuncu hizmetleri ile iletişime geçin.